Повернення товару: строки та механізм повернення


Товар, придбаний у нас, можна повернути протягом двох тижнів з дня його покупки.

Щоб зробити повернення, необхідно надати товар без слідів використання або шкарпетки. Крім того, у покупця повинна зберегтися упаковка, етикетка, або бирка.

При поверненні покупець зобов'язаний оплатити витрати на пересилку. Якщо наша компанія отримає товар, який в результаті перевірки виявиться, що не підлягає поверненню (див. Пункти вище), покупець буде змушений оплатити доставку до нас і назад.

Як повернути товар?
Спосіб №1. Цей варіант оптимальний для постійних клієнтів. Повернути покупку можна кур'єру, коли він буде доставляти вам наступну посилку. Послуга безкоштовна.

Спосіб №2. Повернення можна здійснити на складі «Нової Пошти». Послуги з пересилання оплачує покупець, ми не зможемо прийняти посилку, якщо ви оберете послугу «Накладений платіж» або оплата за наш рахунок

Спосіб №3. Повернути товар можна в офісі компанії за адресою:

03118, г. Киев, ул. Охтирська 6Б

Часи роботи: Пн- Пт 9:00 до 18:00, без перерви

Якщо якість товару не відповідає заявленій, для оформлення повернення зв'яжіться, будь ласка, з нами по електронній пошті: anna@devaros.com або по телефону 044-390-70-42

Як швидко ви отримаєте гроші назад?
Якщо товар отримано, ми перерахуємо гроші протягом 1-3 робочих днів.